Olen nyt virallisesti velkavanki. Niin tai jos sen haluaa sanoa miellyttävämmin - olen talon omistaja.

Keskiviikkona oli pankissa aika välittäjän ja myyjän kanssa. Jani lähti mukaan, jotta saatiin kaunis ympyrä. Olinhan mä mukana, kun Jani allekirjoitti oman vankeutensa :) Järjetön nivaska papereita ja niin kaunis punainen tupa perunamaineen siirtyi mun omistukseeni. Hallintaoikeus siirtyy viimeistään 20.8., sillä edellinen omistaja ei ole kerennyt muuttamaan pois alta. Mutta kaipa se nyt vähän aiemmin kuitenkin muuttaa kuin elokuun puolivälissä.

Remontti on nyt ensimmäisenä listalla. Pientä kaunistamista vain onneksi, ei mitään seinien repimistä tms. Maalia eteiseen ja makuuhuoneeseen, keittiön lattiaa uusiksi ja keittiön kalusteiden miettimistä. Kodinkoneita on jo tilattu mm. astianpesukone, jota odotan elämää suuremmalla innolla :) Jyskistä ostin aivan ihanan vaatekaapin, koska makkarin komerotila on aika onneton.

Vaikka hallintaoikeus siirtyy mulle myöhemmin, menen maanantaina kameran kanssa valokuvaamaan, jotta osaa miettiä lattiapintoja ja maalivärejä. Laitan kuvia siis silloin.