Paljon olisi kirjoitettavaa mm. laivareissusta, mutta tällä hetkellä oon niin flunssassa, ettei tää kirjoittaminen tahdo oikein sujua. Halusin kuitenkin laittaa eläintarhani hoivauskeinoista muutamana kuvan:

Önni päätti, että koska ruokkija on heikossa hapessa, työpuheluita ei enää oteta vastaan. Se meni tyynesti nukkumaan mun työkännykän päälle ja pysyi siinä tunnin.

Eemil ja Neko puolestaan käytti hyväkseen pehmeän makuualustan ja loikoili mun päälläni melko usein. Hoidolla oli kaksi vaikutusta. Ensinnäkään mä en päässy pomppimaan turhia, kun yksi kissa nukkui rintekehän päällä ja toinen jaloissa. Toiseksi kuumetta ei huomannutkaan, kun oli elävät patterit koko ajan vieressä.

Mutta kolmikko myöskin valloitti koko sohvan mun noustessa siitä ylös. Oli ilmeisesti niin mukavan lämpöinen paikka. Mene nyt tuohon johonkin väliin pitkälleen...

Ja sängyssä nukkui koira.