Hopsankeikkaa... Piti viettää viikonloppu siistien asuntoa ja tehden rästitöitä. No, ihan viikonloppua en sitten kyennytkään käyttämään kyseisiin toimiin. Perjantai meni Huittisissa luuhatessa ja illalla olinkin ystävien luona iltaa istumassa. Lauantain suunnitelmat muutti se illanvietto. Hyvää ruokaa ja ehdottoman hyvää seuraa eikä sitten vaan huomannut siemailevansa sievästi vähän enemmän kuin pitäisi. Seuraavana aamuna ei vain yksinkertaisesti pystynyt muuhun kuin loikoilemaan sohvalla ja toivomaan, että sunnuntai toisi vapautuksen karmeasta olotilasta. Hirtehisesti ajateltuna voisi hyvänä puolena pitää sitä, että perjantai-illan kalorit tuli hyvitettyä seuraavan päivän paastolla... Pääasia kuitenkin, että oli järjettömän hauskaa!

Tänään olen sen sijaan hoitanut niitä tekemättömiä hommia pois alta. Kukkapenkit on edelleen siistimättä ja hyllyt järjestelemättä, mutta pyykkiä olen pessyt - tai ainakin olen aina kuulostellut auringonoton lomassa koneen pysähtymistä ;) Okei, ehkä olen vähän enemmänkin tehnyt. Ihan senkin takia, että huomenna alkaa työt ja se siivousaika käy vähiin. Mielelläni mä tosin töihin menen, alkaa jo kotona lusmuilu riittää. Tarvii toimintaa ja tekemistä, varsinkin, kun nyt ollaan jo elokuussa. Syksy ja ankeus ei pysty iskemään niin pahasti, jos on koko ajan menossa :)